Menu
A+ A A-

  1. «Η Συμβολή των Πολυμέσων στον Εκσυγχρονισμό της Διδασκαλίας του Μαθήματος των Θρησκευτικών», ΚΟΙΝΩΝΙΑ, τ. 2,  Απρ.-Ιουν. 2003 σσ. 127-133
  2. «Ο ρόλος του Θεολόγου εκπαιδευτικού όπως αναδεικνύεται με  χρήση των νέων τεχνολογιών στη σχολική τάξη”, “ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ», τιμητικός τόμος για τον Καθηγητή Κ. Φράγκο, Θεσσαλονίκη 2003, σσ. 277-86
  3.  «Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού από την πλευρά των εκπαιδευτικών», ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, Οκτ –Νοεμ.-Δεκ. 2004, τ. 109, σσ. 54-61
  4.  “The use of e-learning course management systems to support learning strategies and to improve self-regulated learning”, Educational Research Review, 2 (2007), pp. 64-74
  5. Preparing the youngs for the society: the teaching of Bioethics in schools”, Επιστημονική Επετηρίδα Θεολογικής Σχολής (τιμητικό αφιέρωμα στον ομότιμο Καθηγητή Α. Γλαβίνα), τ. 16, Θεσσαλονίκη 2006, σσ. 175-185
  6. Από τον παραδοσιακό στον διαδραστικό πίνακα. Εφαρμογή στο μάθημα των Θρησκευτικών. Πρακτικά Παγκρητίου Θεολογικού Συνεδρίου της Εκκλησίας Κρήτης με θέμα: «Χρήσεις των Νέων Τεχνολογιών στην Ποιμαντική και την Εκπαίδευση». Στο:Απόστολος Τίτος, περίοδος Γ, τευχ. 12, Απρίλ. 2009, σσ. 77-90
  7. Το Ψηφιακό Σχολείο, Εκκλησιαστικός Κήρυκας, Λάρνακα, Κύπρος σσ. 71-84. (2011)
  8. Η επικαιρότητα των απόψεων των τριών Ιεραρχών για το ρόλο του εκπαιδευτικού. Στον χαριστήριο εικοσαετηρικό τόμο στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, με τίτλο «Εις Μαρτύριον τοις Έθνεσι» που εξεδόθη από την Κοσμητεία της Θεολογικής Σχολής, Θεσσαλονίκη 2011,     σσ. 487-500
  9. Learning Style Recognition Based on an Adjustable Three-Layer Fuzzy Cognitive Map. Journal of Artificial Intelligence and Soft Computing Research Volume 1, Number 4, 2011,
    σσ. 333-347 [Mitropoulou, V., Georgiou, D.A., Botsios, S., Papaioannou, M., Schizas, C. & Tsoulouhas, G.]
  10. Ενσωμάτωση του διαδικτύου στη διδασκαλία στη σχολική τάξη. Στον τιμητικό τόμο για τον επίκουρο καθηγητή Δημήτριο Λάππα, με τίτλο «Ομοτίμοις διαλεγόμενος», Αφοι Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη 2012,  σσ. 167-206
  11. Το εκπαιδευτικό σενάριο με χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Θρησκευτικών. Στον τιμητικό τόμο για τον ομότιμο Καθηγητή Χρήστο Βασιλόπουλο, με τίτλο «Αγωγή Αγάπης και Ελευθερίας», Βάνιας, Θεσσαλονίκη 2012, σσ.  243-270
  12. Historical Monuments in Intercultural Education.  In: GOTR The Greek Orthodox Theological Review. (editor) Fr. Thomas FitzGerald. The Holy Cross Greek Orthodox School of Theology,  Spring-Winter  2012, v. 57 n.1-4,  pp. 49-62
  13. Intercultural Model for the Teaching of Religion (with reference to Greece). In Anerkennung in religiosen Bildungsprozessen (editors) T. Krobath, A. Lehner-Hartmann, R. Polak, Vienna University Press. (2013). pp. 65-78
  14.  ‘Intercultural Education in the Civil Education in the Curricula of the Greek School (Elementary-High School)”. Asian Journal of Instruction, 2(1) (2014),198-206 (http://www.e-aji.com) MITROΡΟULOU, V., RANTZOU, M., ANAGNOSTOPOULOU
  15. “Approaching the Monuments of the ‘Other’. A Model for their Presentation». Ιn: V. Katsoni (ed.) Cultural Tourism in a Digital Era. Proceedings from the 1st International Conference in Athens 30/05-01/06/2014. London: Springer (2015). pp. 131-144
  16. Mύθοι και αλήθειες για την συμβολή των ΤΠΕ στην ανανέωση της διδασκαλίας και της μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στον χαριστήριο τόμο στον ομότιμο καθηγητή Δ. Χατζηδήμου (Κ. Μπίκος & Ε. Ταρατόρη, επιμ) με τίτλο «Μελετήματα και Ερωτήματα της Παιδαγωγικής Επιστήμης». Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη,  (2015). σσ. 401-410
  17. Διδακτική ψηφιακή περιήγηση στους βίους και το έργο των αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου. Πρακτικά από διεθνή διημερίδα της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ «Ο διάλογος στη ζωή και το έργο των αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου και στην παράδοσή τους», Θεσσαλονίκη, 17-18/05/2016 (Fragmenta HellenoslavicA, τ.3/2016 σσ. 79-100
  18. Digital media in Religious Education. Religionspaedagogische Beitraege (RpB) Religionspaedagogik INTERNATIONAL, 74/(2016) pp. 113-119
  19. Understanding young people worldview. Practical example of how to work with the model of credition. In: Angel, Oviedo, Paloutzian, Seitz, Runehov (Eds) Process of Believing: The Acquisition, Maintenance, and Change in Creditions. Springer: (2017).
  20.  Religious Education in a Digital Era. In U. Riegel E.M. Leven, D. Flemming (eds.): Religious Experience and Experiencing Religion in Religious Education. Research on Religious and Spiritual Education vol. 11. pp.145-156 (Proceedings from EARLI, SIG19 Siegen, Germany, 21-23/09/2016) http://sig19atsiegen.de/program(2018).
  21. High school students’ views on the use of digital learning objects in religious education. In M. Ubani (ed.) New international studies on religions and dialogue in education. vol. 12  pp.201-218 (2018). MITROPOULOU, V. & FARIDOU, S.
  22. Building worldviews with credition teaching model in high school curricula of Religious Education: Α controlled experimental study. Sociology Study Vol. 8, Num. 7, (June 2018). pp. 325-335 MITROPOULOU, V., GKIRLOU, D.  & MEKE, M.(http://www.davidpublisher.org/Public/uploads/Contribute/5c8a0b4df0537.pdf)
  23. Σύγχρονες παιδαγωγικές απόψεις στην επιστολή του Ιακώβου. Στο Μυριώνυμον Εύχος Σεβασμιοτατον Μητροπολίτη Βεροίας, Ναούσης & Καμπανίας κ. Παντελεήμονι, επί τω χρυσώ Ιωβηλαίο Ιεροσύνης (1969-2019) και το αργυρό ιωβηλαίο αρχιεροσύνης (1994-2019) , τ. Γ, Βέροια 2019  σσ.  315-326
  24. The changing role of the Church – Diakonia of the Orthodox Church in Greece during the years of the Economic Crisis 2010-2018Diakonian tuktimus Nr 15  (2020).  (available at:  https://doi.org/10.37448/dt.76051) pp. 40-61 MITROPOULOU, V., PAPAGEORGIOU, N. & RYOKAS, E.
  25. Religious Education at schools in Greece. In: M. Rothgangel, D. Rechenmacher, M. Jaggle (eds) Religious Education at Schools in Europe. Part 6: Southern Europe. Vienna University Press, V&R unipress, (2020). pp. 57-84
  26. Διδακτική αξιοποίηση της βυζαντινής εικόνας στο μάθημα των Θρησκευτικών. Συμμετοχή σε τιμητικό τόμο στην μνήμη της Αν. Καθηγήτριας Μαρίας Καζαμία – Τσέρνου  (υπό έκδοση)
  27. Η ενσωμάτωση του κειμένου στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών. eκπ@ιδευτικός κύκλος, τ. 10, τ.2,  2021 (υπό έκδοση)

Διεύθυνση Εργαστηρίου

Τμήμα Θεολογίας, Θεολογική Σχολή Α.Π.Θ.

Ισόγειο
541 21 Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο

0030 2310997075

Mail

mitro (at) theo.auth.gr

Γραφείο

04 Ισόγειο Τμήματος Θεολογίας

Facebook Twitter Google+ RSS Dribbble Vimeo

Πληροφορίες

Twitter

Please generate public and private keys on https://dev.twitter.com

Any data to display

jualtoto jualtoto jualtoto jual toto cahayatoto cahaya toto ohtogel oh togel indosattoto indosat toto ohtogel oh togel ohtogel oh togel ohtogel oh togel jualtoto jual toto jualtoto jual toto cahayatoto cahaya toto cahayatoto cahaya toto indosattoto indosat toto indosattoto indosat toto jualtoto ohtogel sisi368 jualtoto jualtoto sisi368 sisi368 sisi368 situs toto situs toto situs toto ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel ohtogel sisi368 sisi368 sisi368 sisi368 sisi368 ohtogel